خرید سیم لحیم آساهی (ASAHI) – پرفروشترین بازار

راد ابزار یکی از وارد کننده های انواع سیم لحیم از جمله سیم لحیم آساهی با حدود نیم قرن تجربه کنار شماست تا بهترین قیمت ها را به شما ارائه دهد.

امروزه فروشگاه های زیادی هستند که سیم لحیم های مختلف را میفروشند اما میدانیم که همه دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت خوب،قیمت مناسبی نسبت به بقیه داشته باشد. اگر شما نیز به دنبال همچین چیزی میگردید که قطعا همینطور است،بدون هیچ شکی و با اطمینان خاطر از محصولات ما دیدن فرمایید .

پس اگر میخوایید از بهترین ها خرید کنید راد ابزار در خدمت شماست.

 

مجموعه راد ابزار تمام تلاش خودش را کرده تا محصولاتی مثل همین سیم لحیم، تجهیزات لحیم کاری(هویه دستی، هویه رومیزی،هویه هوای گرم،هویه گازی،قلع کش،فشار سنج،تستر فاز،حوضچه قلع،روغن لحیم) و هزاران محصول دیگر را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار بده تا خیالشان را از بابت خریدی عالی و با  بهترین قیمت راحت کند.

شما میتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و کارایی و با خیالی راحت از راد ابزار تهیه کنید. برای خرید سیم لحیم آساهی وارد شوید.

سیم لحیم آساهی

سیم لحیم انواع مختلفی دارد که یکی از معروف ترین آنها سیم لحیم آساهی است.

سیم لحیم آساهی که ساخت کشور مالزی است از ترکیب قلع و سرب تشکیل میشود. درصد بکار رفته قلع و سرب در این سیم لحیم بسیار مهم است زیرا نقطه ذوب لحیم را مشخص میکند.

برای اینکه نقطه ذوب در پایین ترین حد و مقدار خود باشد باید 63% قلع و 37% سرب در سیم لحیم آساهی به کار رفته باشد.

امروزه به دلیل گران بودن فلز قلع سیم لحیم های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده و این مسئله برای افرادی که به این ابزار نیاز دارند حائز اهمیت است. برای خرید سیم لحیم باید به سراغ فروشگاهی بروید که خیالتان را از اصل بودن این ابزار راحت کند. فروشگاه راد ابزار در خدمت شماست تا این محصول را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کند.

به نقل از ویکی پدیا:

لحیم آلیاژی است از دو یا چند فلز مختلف که در اتصال ثابت فلزات، به‌ویژه سیمها و کابلها به یکدیگر به کار می‌رود. ترکیب‌های اصلی لحیم قلع و سرب هستند، نسبت بین این دو عنصر می‌تواند نقطهٔ ذوب لحیم را مشخص کند. آزمایش‌ها نشان می‌دهد که اگر نسبت قلع و سرب در حدود ۶۳٪ قلع و ۳۷٪ سرب باشد، نقطهٔ ذوب در کمترین حد خود و حدود ۱۸۸ درجه سلسیوس خواهد بود.

لحیم کاری سنتی که قبلاً در صنعت الکترونیک استفاده می‌شده‌است مخلوطی از قلع و سرب است. انواع مختلفی از لحیم کاری برای اهداف متفاوتی استفاده می‌شود. نوع لحیم کاری استفاده شده برای الکترونیک معمولاً شامل ۶۳ درصد قلع و ۳۷ درصد سرب می‌شود این اغلب به عنوان لحیم کاری ۶۳/۳۷ شناخته شده‌است. البته لازم به ذکر می‌باشد که بعد از آلیاژ ۶۳/۳۷، پُرکاربردترین آلیاژ مورد استفاده در لحیم کاری ۶۰/۴۰ می‌باشد(۶۰ درصد قلع و ۴۰ درصد سرب).

در ترکیبات تشکیل‌دهنده فلز، به شار (نوعی روغن لحیم) نیاز است برای اینکه اطمینان حاصل شود که اتصالات خوبی ساخته شده‌است. شار یک مخلوط اسیدی است که کمک می‌کند که لحیم به راحتی روی اتصال جاری شود و یک پیوند خوب تشکیل شود. شار می‌تواند به صورت یک مایع قهوه ای رنگ دیده شود درست مثل لحیمی که حرارت دیده‌است. و آن گاهی یک دود تند و سوزش آوری بیرون می‌دهد که می‌تواند به عنوان یک محرک عمل کند. به همین دلیل است که لحیم کاری همیشه باید در یک محیطی با تهویهٔ مناسب انجام شود.

سیم لحیم آساهی

قطر سیم لحیم

قطر سیم لحیم ها با توجه به شرایط متفاوت است. در کار هایی مثل ساخت و تعمیر دستگاه های الکترونیکی معمولا از سیم لحیم های نازک که قطر کمتری دارند استفاده میشود. از سیم لحیم های ضخیم بخاطر داشتن حرارت بیشتر برای ذوب کردن سیم قلع که باعث آسیب و خراب شدن مدار های الکترونیکی میشود در دستگاه های الکترونیکی استفاده نمیشود.

انواع سیم لحیم آساهی

سیم لحیم های آساهی در چهار مدل CF-10،C-6،HF532،FC5005 تولید و وارد بازار میشوند.

در مدل CF-10 روغن لحیم کاری استفاده شده شارش پذیری بالایی دارد و در حالت طبیعی خود نارساناست.

مدل C-6 برای فلزاتی که لحیم کاری روی آنها سخت است و در مقابل حرارت مقاوم اند استفاده میشود.

مدل HF532 سیم لحیمی کاملا استاندارد است و هیچگونه خوردگی ندارد و انتخاب خوبی برای شما به حساب میاد.

مدل FC5005 شفافیت بالایی دارد ولی عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی ایجاد نمیکند.

سیم لحیم آساهی

سیم لحیم 0.4 میل 100 گرمی آساهی (ASAHI)

این سیم لحیم یکی از پر طرفدار و معروف ترین سیم لحیم آساهی است.

در صنعت لحیم کاری وجود یک سری لوازم جانبی واجب است و تعمیرکاران در کار خود و تعمیر وسایل به آن ها نیاز دارند. یکی از وسایل پرکاربرد و واجب در این صنعت سیم لحیم است که اگر نباشد نمی توان لحیم کاری را انجام داد. در بازار انواع مختلفی از سیم های لحیم وجود دارد که در دسترس کاربران قرار گرفته است. از بهترین نوع این وسیله ، سیم لحیم 0.4 میل 100 گرمی آساهی ASAHI است که با داشتن ویژگی های مفید در تعمیر برد های مختلف کمک بسزایی به کابر میکند و عملکردی فوق العاده دارد.

عملکرد سیم لحیم 100 گرمی آساهی

در لحیم کاری برای تعمیر کردن برد های الکترونیک مختلف از سیم های لحیم زیاد استفاده میشود. سیم لحیم در واقع پل ارتباطی در مدار های قطع شده است. سیم لحیم 0.4 میل 100 گرمی آساهی ASAHI مخصوص لحیم کاری با هویه می باشد. از این محصول میتوانید در انجام کارهای حساس و البته ظریف لحیم کاری در انواع قطعات و مدار های الکترونیک استفاده کنید ؛ و تعمیرات خود را به بهترین شکل انجام دهید.

جزئیات سیم لحیم 0.4 میل ASAHI

سیم لحیم آساهی در بسته های 100 گرمی به صورت قرقره ای در دسترس کاربران قرار گرفته است. بر روی قرقره سیم لحیم دو عدد 63/37 را مشاهده میکنید که در واقع این اعداد نشان دهنده مقدار قلع و سرب به کار رفته است. قلع سیم 63 و سرب آن 37 است. زمانی که این سیم لحیم را دارید ، نیازی نیست که جداگانه روغن لحیم تهیه کنید ، زیرا در خود محصول روغن لحیم وجود دارد. سیم لحیم 100 گرمی آساهی کیفیت فوق العاده ایی دارد و برای استفاده در مدارات مختلف یک گزینه ایده آل به حساب می آید.

شما عزیزان میتوانید سیم لحیم 0.4 میل 100 گرمی آساهی را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی از راد ابزار خریداری کنید.

38 پاسخ

    1. یکی از مهم ترین ابزار مصرفی در صنعت برق و بیشتر الکترونیک سیم قلع یا سیم لحیم است که وظیفه آن اتصال قطعات الکترونیکی مانند،(دیود ، ای سی ، ترانزیستور ، مقاومت و….) به روی برد الکترونیکی است و از آنچا که شرکت های بسیاری در زمینه تولید سیم لحیم فعالیت میکنند ممکن است این موضوع شما را سر در گم کند که چه برندی بهتر است. سیم لحیم یکی ملزومات در صنعت لحیم کاری محسوب می شود، که کاربرد های فراوانی در زمینه های مختلف دارد. سیم لحیم یا قلع در واقع به ماده ای گفته می شود که با دستگاه مخصوص این کار نقاط مختلف که نیاز به لحیم کاری دارند را اتصال می دهد. و سیم لحیم آساهی یک نوع کاربردی در صنایع مختلف می باشد و برند خوبی در این حوزه میباشد.

    1. باید بدانید که در سیم لحیم ها از آلیاژ قلع استفاده میشود. این آلیاژ باعث زیاد تر شدن مقاومت سیم لحیم ها در برابر زنگ زدگی میشود. از آنجایی که قلع قیمت بالایی دارد در سیم لحیم ها از سرب نیز استفاده میشود. درصد استاندارد این دو آلیاژ قلع و سرب به ترتیب 63 و 37 درصد است.

    1. اگر قصد خرید سیم لحیم آساهی به صورت تکی و یا عمده را دارید، راد ابزار در خدمت شماست.

      آدرس فروشگاه: خیابان لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، واحد 8. اگر امکان تشریف آوردن را ندارید، میتوانید از سایت راد ابزار محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

      شماره تماس های فروشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر: 02133118709 ، 02133118738 ، 09034446164

    1. آساهی یک برند مالزیایی تحت لیسانس کشور ژاپن هست و از قدیمی ترین و باکیفیت ترین و خوشنام ترین برند های موجود در بازار است و کسانی که اهل فن هستند و دستی بر آتش دارند اگر راجع به این محصول از آنها بپرسید خواهید دید که آنها از این برند به نیکی یاد میکنند.

    1. هنگام خرید سیم لحیم به چندین نکته توجه کنید.

      توجه به قطر سیم لحیم: سیم لحیم در اندازه و قطر های مختلفی وجود دارد.سیم لحیم نازک برای اتصال قطعات مثل SMD مناسب است.
      وجود روغن لحیم در سیم: بعضی از سیم لحیم ها دارای روغن لحیم هستند.برای فهمیدن آن یتوانید اطلاعات درج شده روی قرقره را مطالعه کنید. اگر کلمه فلاکس برو روی قرقره نوشته شده بود یعنی سیم دارای روغن است.پ
      توجه به میزان قلع و سرب استفاده شده در سیم لحیم: مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید میزان قلع و سرب موجود در سیم لحیم است که دلیل آن را بالاتر اشاره کرده بودیم.

    1. خیر سیم لحیم یا قلع هیچ گونه تاریخ انقضایی ندارند و با خیال راحت در دراز مدت میتوانید از آن استفاده کنید.

    1. وزن : 100 گرم
      ابعاد : 50×50×41 میلیمتر
      آلیاژ : قلع %63 – سرب %37
      رنگ: نقره ای
      ساخت : مالزی – تحت لیسانس اساهی ژاپن
      حفره میانی سیم حاوی فلاکس یا روغن لحیم

    1. خنثی در محلول آب
      بهره‌مندی از روغن داخلی
      دارای میزان چسبندگی بسیار بالا
      مقاومت بسیار بالا در برابر دمای زیاد
      انجام لحیم کاری با سرعت بیشتر و آسان‌تر
      قابل استفاده در صنایع مختلف

    1. این سیم یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سیم‌ها در حوزه لحیم کاری است. سیم لحیم آساهی ساخته کشور مالزی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول نسبت به دیگر سیم‌های مشابه، دارای سطح استاندارد بسیار مطلوبی است؛ از این رو لحیم کاری با سیم لحیم آساهی بسیار آسان بوده و سرعت کار را بالا می برد. ترکیبات این سیم لحیم شامل 63% قلع و 37% سرب می باشد. وزن خالص این سیم لحیم 100 گرم بوده و ابعاد آن 50×50×41 میلیمتر است. در حفره میانی سیم لحیم آساهی فلاکس یا روغن لحیم قرار داده شده است که می توانید مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر موارد گفته شده، سیم لحیم آساهی در برابر دما، دارای میزان مقاومت بسیار بالایی است.

    1. از خصوصیات سیم لحیم آساهی میتوان به استفاده از روغن داخلی، مقاومت بالا در برار دمای زیاد، خنثی بودن در محلول آب، چسبندگی بسیار بالا و انجام لحیم کاری با سرعت بیشتر و آسان تر اشاره کرد.

    1. سیم لحیم آساهی در بسته های 100 گرمی به صورت قرقره ای در دسترس کاربران قرار گرفته است. بر روی قرقره سیم لحیم دو عدد 63/37 را مشاهده میکنید که در واقع این اعداد نشان دهنده مقدار قلع و سرب به کار رفته است. قلع سیم 63 و سرب آن 37 است. زمانی که این سیم لحیم را دارید ، نیازی نیست که جداگانه روغن لحیم تهیه کنید ، زیرا در خود محصول روغن لحیم وجود دارد. سیم لحیم 100 گرمی آساهی کیفیت فوق العاده ایی دارد و برای استفاده در مدارات مختلف یک گزینه ایده آل به حساب می آید.

    1. در لحیم کاری برای تعمیر کردن برد های الکترونیک مختلف از سیم های لحیم زیاد استفاده میشود. سیم لحیم در واقع پل ارتباطی در مدار های قطع شده است. سیم لحیم 0.4 میل 100 گرمی آساهی ASAHI مخصوص لحیم کاری با هویه می باشد. از این محصول میتوانید در انجام کارهای حساس و البته ظریف لحیم کاری در انواع قطعات و مدار های الکترونیک استفاده کنید ؛ و تعمیرات خود را به بهترین شکل انجام دهید.

    1. این سیم لحیم یکی از پر طرفدار و معروف ترین سیم لحیم آساهی است. در بازار انواع مختلفی از سیم های لحیم وجود دارد که در دسترس کاربران قرار گرفته است، از بهترین نوع این وسیله ، سیم لحیم 0.4 میل 100 گرمی آساهی ASAHI است که با داشتن ویژگی های مفید در تعمیر برد های مختلف کمک بسزایی به کابر میکند و عملکردی فوق العاده دارد.

    1. سیم لحیم های آساهی در چهار مدل CF-10،C-6،HF532،FC5005 تولید و وارد بازار میشوند.

      در مدل CF-10 روغن لحیم کاری استفاده شده شارش پذیری بالایی دارد و در حالت طبیعی خود نارساناست.

      مدل C-6 برای فلزاتی که لحیم کاری روی آنها سخت است و در مقابل حرارت مقاوم اند استفاده میشود.

      مدل HF532 سیم لحیمی کاملا استاندارد است و هیچگونه خوردگی ندارد و انتخاب خوبی برای شما به حساب میاد.

      مدل FC5005 شفافیت بالایی دارد ولی عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی ایجاد نمیکند.

    1. قطر سیم لحیم ها با توجه به شرایط متفاوت است. در کار هایی مثل ساخت و تعمیر دستگاه های الکترونیکی معمولا از سیم لحیم های نازک که قطر کمتری دارند استفاده میشود. از سیم لحیم های ضخیم بخاطر داشتن حرارت بیشتر برای ذوب کردن سیم قلع که باعث آسیب و خراب شدن مدار های الکترونیکی میشود در دستگاه های الکترونیکی استفاده نمیشود.

    1. خیر، مجموعه راد ابزار تمام تلاش خودش را کرده تا محصولاتی مثل همین سیم لحیم، تجهیزات لحیم کاری(هویه دستی، هویه رومیزی،هویه هوای گرم،هویه گازی،قلع کش،فشار سنج،تستر فاز،حوضچه قلع،روغن لحیم) و هزاران محصول دیگر را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار بده تا خیالشان را از بابت خریدی عالی و با بهترین قیمت راحت کند.

      شما میتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و کارایی و با خیالی راحت از راد ابزار تهیه کنید

    1. بله، راد ابزار یکی از وارد کننده های انواع سیم لحیم از جمله سیم لحیم آساهی با حدود نیم قرن تجربه کنار شماست تا بهترین قیمت ها را به شما ارائه دهد.

      امروزه فروشگاه های زیادی هستند که سیم لحیم های مختلف را میفروشند اما میدانیم که همه دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت خوب،قیمت مناسبی نسبت به بقیه داشته باشد. اگر شما نیز به دنبال همچین چیزی میگردید که قطعا همینطور است،بدون هیچ شکی و با اطمینان خاطر از محصولات ما دیدن فرمایید .

      پس اگر میخوایید از بهترین ها خرید کنید راد ابزار در خدمت شماست.

    1. امروزه به دلیل گران بودن فلز قلع سیم لحیم های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده و این مسئله برای افرادی که به این ابزار نیاز دارند حائز اهمیت است. برای خرید سیم لحیم باید به سراغ فروشگاهی بروید که خیالتان را از اصل بودن این ابزار راحت کند. فروشگاه راد ابزار در خدمت شماست تا این محصول را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کند.

    1. سیم لحیم انواع مختلفی دارد که یکی از معروف ترین آنها سیم لحیم آساهی است.

      سیم لحیم آساهی که ساخت کشور مالزی است از ترکیب قلع و سرب تشکیل میشود. درصد بکار رفته قلع و سرب در این سیم لحیم بسیار مهم است زیرا نقطه ذوب لحیم را مشخص میکند.

      برای اینکه نقطه ذوب در پایین ترین حد و مقدار خود باشد باید 63% قلع و 37% سرب در سیم لحیم آساهی به کار رفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *