هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا

هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا

تماس بگیرید

  • برند: ارسا ERSA
  • توان خروجی: 80 وات
  • کشور سازنده: آلمان
  • وزن: 3.2 کیلو گرم

توضیحات

هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا

هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا یکی از قدرتمندترین هویه های رومیزی موجود در بازار می باشد که به همراه هویه RT 80 پایه هویه مخصوص ارائه می شود. یکی از مهمترین قابلیت های این ابزار، امکان اتصال انواع نوک هویه و هویه به این دستگاه است. در ادامه به بررسی سایر مشخصات هویه رومیزی مذکور می پردازیم.

بررسی مشخصات هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا

هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا مجهز به فناوری گرمایشی PTC با قدرت گرمایش ۲۹۰ وات می باشد. در این هویه امکان برنامه ریزی سه دمای ثابت از قبل توسط کاربر وجود دارد. پس از آن که دمای مورد نظر به هویه داده شد، تنها با فشردن یک دکمه، دستگاه به دمای مورد نظر خواهد رسید. تنظیم درجه حرارت از ۱۵۰ تا ۴۵۰ درجه سانتی گراد و حالت آماده به کار از جمله ویژگیهای این محصول پرطرفدار می باشند. همچنین قابلیت خاموشی خودکار در این هویه باعث شده تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا

طراحی هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا

هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا با وزن 3.2 کیلوگرم در ابعاد مناسب طراحی شده است. در این ابزار یک نمایشگر بزرگ و خوانا تعبیه شده که وظیفه نمایش دمای هویه را به عهده دارد. بدنه مقاوم این هویه رومیزی میتواند تضمینی برای طول عمر بالای آن باشد. این محصول به همراه یک پایه هویه مخصوص عرضه شده است. از این پایه هویه می توانید در طول فرایند لحیم کاری بسیار کمک بگیرید تا تسلط بیشتری داشته باشید.

خرید هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا

هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا در فروشگاههای مختلفی وجود دارد اما اگر می خواهید این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاهی معتبر خریداری کنید، رادابزار در خدمت شما خواهد بود. برای خرید از این مجموعه می توانید به دو روش حضوری و اینترنتی اقدام فرمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

وزن

3.2 کیلوگرم

توان خروجی

80 وات

محدوده دما

150 تا 450 درجه سانتیگراد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هویه رومیزی قابل تنظیم مدل Ersa RDS80 ارسا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *