نمایندگی رسمی سیم لحیم ژاپنی goot + فروش تک و عمده

فروشگاه راد ابزار تنها نماینده رسمی سیم لحیم goot در ایران، این نوع سیم لحیم را با کمترین قیمت بازار و بالا ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

امروزه فروشگاه های زیادی هستند که در مورد کیفیت خوب و بالای ابزارآلات خود صحبت میکنند اما راد ابزار با سال ها تجربه ای که در این زمینه دارد کیفیت بالای ابزار آلات خود را با قیمتی مناسب به افراد نشان داده و نیازی به ثابت کردن خود ندارد.

مجموعه راد ابزار تمام تلاش خودش را کرده تا محصولاتی مثل همین سیم لحیم، تجهیزات لحیم کاری(هویه دستی، هویه رومیزی،هویه هوای گرم،هویه گازی،صوت سنج،ترمو متر) و هزاران محصول دیگر را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار بده تا خیالشان را از بابت خریدی عالی و با  بهترین قیمت راحت کند.

شما میتوانید سیم لحیم ژاپنی goot را با بهترین کیفیت و کارایی و با خیالی راحت از راد ابزار تهیه کنید. برای خرید سیم لحیم وارد شوید.

 

سیم لحیم یکی از لوازم بسیار مهم و پر کاربرد در لحیم کاری است که انواع مختلفی دارد و هر کدام با جنس های مختلف وارد بازار میشوند.

سیم لحیم را در ضخامت های مختلفی میتوانید خریداری کنید که بستگی به نیاز شما دارد.

اگر برای قطعات کوچک به سیم لحیم نیاز دارید، از سیم لحیم های نازک، و اگر برای قطعات بزرگ میخوایید از سیم لحیم های ضخیم تر استفاده کنید.

همانطور که میدانید در سیم لحیم از آلیاژ قلع استفاده میشود، قلع در سیم لحیم باعث افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی میشود اما بدلیل گران بودن ابن عنصر، در سیم لحیم ها از فلز سرب نیز استفاده میکنند تا قیمت آن را کمی کاهش دهند.درصد معمولی که در سیم لحیم ها از قلع و سرب استفاده میشود به ترتیب 63% و 37% است.

به نقل از ویکی پدیا:

لحیم‌کاری (به انگلیسی: Soldering) فرآیندی است که در آن دو یا چند جسم معمولاً فلزی با ذوب کردن و قراردادن یک فلز پرکننده (لحیم) به هم متصل می‌شوند. در این فرآِیند فلز لحیم نقطه ذوب پایین‌تری از دو جسم دیگر دارد. برخلاف جوشکاری، در لحیم‌کاری فلز پایه ذوب نمی‌شود و فقط فلز پرکننده یا لحیم ذوب می‌شود. در لحیم‌کاری سخت نیز فلز پایه ذوب نمی‌شود ولی فلز لحیم در دمای بالاتری ذوب می‌شود. در گذشته، تقریباً تمام فلزات لحیم شامل سرب بودند ولی نگرانی‌های فزاینده زیست‌محیطی و بهداشتی بر استفاده از لحیم‌های بدون سرب برای کاربردهای الکترونیکی و لوله‌کشی تأکید میکنند.

لحیم کاری در زمینه الکترونیک برای اتصال سیم‌ها به دستگاه‌ها و اجزای الکترونیکی به برد مدار چاپی استفاده می‌شود. اتصالات الکترونیکی را می‌توان به صورت دستی و با استفاده از هویه، لحیم‌کاری کرد. روش‌های خودکار مانند لحیم‌کاری موج ویا فر لحیم‌کاری برای ایجاد همزمان اتصالات متعدد در بردهای الکترونیکی به کار می‌روند. این روش هزینه دستگاه‌های الکترونیکی را به شدت کاهش می‌دهد.

در ساخت آلات موسیقی به ویژه آلات برنجی و سازهای بادی چوبی، از ترکیبی از لحیم‌کاری و لحیم‌کاری سخت استفاده می‌شود.

شرکت گوت (Goot) که در سال 1965 تاسیس شده است، بیش از نیمی از بازار ژاپن و حتی بازار کشور های دیگر را در تولید سیم لحیم و ابزار های مرتبط به لحیم کاری را به خود اختصاص داده است.

شرکت گوت نزدیک به 50سال است که محصولات مربوط به لحیم کاری را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب در اختیار فروشگاه ها و افراد کشور های مختلف از جمله ایران که نماینده اصلی آن راد ابزار است، قرار داده است.

سیم لحیم های برند گوت در انواع مختلفی تولید میشود. این سیم لحیم ها در اندازه و ضخامت با یکدیگر تفاوت دارند.

سیم لحیم گوت

 

 

 

سیم لحیم 1 میل 250 گرمی گوت goot SE-26310

سیم لحیم ۱ میل ۲۵۰ گرمی گوت goot SE-26310 جزو بهترین ها است که عملکردی فوق العاده دارد. این سیم در هر مداری ، اتصالات را به طور دقیق ، حساس و البته با ظرافت تمام انجام میدهد. از این رو میتوان گفت که این محصول در هر بر الکترونیکی ، اتصالات را به خوبی انجام میدهد.

سیم لحیم ۱ میل ۲۵۰ گرمی گوت goot SE-26310 به صورت قرقره ای بوده و بروی آن دو عدد درج شده که نشان دهنده ترکیبات سازنده آن میباشد. سیم لحیم گوت از دو آلیاژ قلع و سرب ساخته شده که میزان استفاده آن ها  در سیم نوشته شده است. اگر دقت کنید روی سیم دو عدد 63/37 دیده میشود که این اعداد نشان میدهد ۶۳ درصد قلع و ۳۶ درصد سرب در سیم وجود دارد. لازم به ذکر است که بگوییم ، سیم های لحیم به روغن لحیم نیاز دارند که قبل از به کار گیری به آن آغشته بشوند. اما این محصول خودش آغشته به روغن است و نیاز به تهیه جداگانه نیست.

برای خرید این سیم لحیم  1میل 250 گرمی گوت وارد شوید.

همچنین میتوانید درباره سیم لحیم 0.8میل 250گرمی گوت نیز مطالعه و در صورت نیاز خریداری کنید.

سیم لحیم گوت

سیم لحیم 0.8 میل 100 گرمی گوت goot SE-06308

سیم لحیم 0.8 میل 100 گرمی گوت goot SE – 06308 برای انواع مدارها مناسب است و ارتباط بین نقاط قطع شده را به خوبی بر قرار میکند. با ذوب کردن این محصول در قسمت های قطعی برد های مختلف ، مدار الکترونیکی را به خوبی تعمیر کرده و عملکرد فوق العاده سیم را به چشم ببینید. هر نوع کار ظریف و دقیقی در لحیم کاری دارید ، با سیم لحیم گروت میتوانید انجام دهید.

سیم لحیم 0.8 میل 100 گرمی گوت goot SE – 06308 دارای یک سری ویژگی های منحصر به فردی می باشد که کار را برای هر فردی راحت میکند. این سیم با وزن 100 گرم ساخت کشور مالزی و تحت لیسانس ژاپن میباشد. با استفاده از این محصول بین سیم ها و فیش های برد های مختلف بهترین ارتباط را میتوان بر قرار کرد. .این محصول نیاز به روغن لحیم ندارد زیرا در سیم روغن مورد نیاز وجود دارد.

شما عزیزان میتوانید این سیم لحیم 0.8میل 100گرمی را به صورت حضوری و یا آنلاین از فروشگاه بزرگ راد ابزار خریداری کنید.

سیم لحیم گوت

 

سیم لحیم 1 میل 100 گرمی گوت goot SE-06310

سیم لحیم 1 میل 100 گرمی گوت goot SE – 06310 برای انجام در لحیم کاری های ظریف و حساس بسیار مناسب است. بر قراری ارتباط در انواع مدارهای الکترونیک ، با این سیم کار سختی نیست.

سیم لحیم 100 گرمی گوت را میتوانید با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب از تنها نماینده رسمی سیم لحیم های گوت در ایران، یعنی فروشگاه بزرگ راد ابزار خریداری کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *