لیست قیمت هویه گازی + مشخصات کامل

فروشگاه بزرگ راد ابزار با سال ها تجربه در حوزه فروش انواع ابزارآلات صنعتی ( از جمله مولتی متر،میگر،ارت سنج و… )، تجهیزات لحیم کاری ( قلع کش،سیم لحیم،روغن لحیم و… ) و همچنین فروش و قیمت هویه گازی، آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است.

شما عزیزان میتوانید هویه گازی و یا هر محصول دیگری که مد نظر دارید را با مراجعه به شرکت راد ابزار واقع در خیابان لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، واحد 8 خریداری کنید.

همچنین اگر مراجعه به شرکت برایتان سخت است میتوانید محصولات را به صورت آنلاین از طریق سایت راد ابزار خریداری کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

در زیر لیستی از بهترین هویه گازی های فروشگاه راد ابزار را به شما نمایش میدهیم تا بتوانید به راحتی هویه گازی خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

در ادامه توضیحات کاملی در خصوص هویه، انواع آن و مشخصات این وسیله به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

هویه چه نوع وسیله ای است؟

هویه مهم ترین و اصلی ترین وسیله در لحیم کاری است. به طوری که بدون هویه، لحیم کاری صورت پذیر نیست.

هویه از چندین بخش تشکیل شده که هر کدام وظیفه خاص خود را دارند. مهم ترین بخش این وسیله نوک هویه است. از این بخش هویه باید کاملا مراقبت شود و همیشه در سلامت باشد، زیرا اگر این بخش هویه خراب شود گرما به طور کامل و صحیح انتقال داده نمیشود و عمل ذوب لحیم به درستی انجام نمیشود.

یکی دیگر از بخش های هویه، المنت است که در داغ شدن هویه نقش مهم و اساسی دارد. المنت هویه باعث انتقال انرژی الکتریکی و تبدیل این انرژی به گرما میشود. با گرم شدن نوک هویه توسط المنت، هویه آماده ذوب کردن لحیم است.

هویه گازی چیست؟

هویه گازی نوعی هویه دستی است که به جای تامین از برق، از گاز تامین میشود به خاطر همین به آن هویه گازی می گویند.

هویه گازی بر خلاف بعضی از هویه ها دستگاه مناسب حمل و نقل است و حجم زیادی ندارد، و همچنین به دلیل اینکه انرژی آن با گاز تامین میشود، نیاز به حضور در محیط های خاص ندارد و هرجایی که بتوان گاز آن را تامین کرد، قابل استفاده است.

همانطور که گفتیم برای خرید هویه گازی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، فروشگاه راد ابزار در خدمت شماست.

هویه گازی

انواع هویه و مشخصات آنها

به نقل از ویکی پدیا:

هویه چکشی، ساده‌ترین و قدیمی‌ترین نوع هویه است، و معمولاً با استفاده از چراغ پریموس یا چراغ کوره‌ای داغ می‌شود و برای اتصالات سنگین به کار می‌رود. این نوع هویه دارای سه قسمت است اصلی است:

  1. سرچکشی که معمولاً از مس ساخته می‌شود
  2. دسته فلزی
  3. دسته چوبی

برای پاک کردن سر هویه از سوهان یا برس استفاده می‌شود.

هویه الکتریکی

هویه الکتریکی قلمی

هویه‌های الکتریکی به دو دستهٔ اصلی تقسیم می‌شوند، هویه‌های قلمی و هویه‌های هفت‌تیری (تفنگی).

نوک هویه‌ها پس از مدتی کثیف می‌شود که باید با استفاده از اسفنج نسوز یا سیم ظرف‌شویی یا سمبادهٔ ریز تمیز شوند، البته تعویض سر هویه نیز ممکن است.

هویه قلمی

هویه‌های قلمی از یک سیم‌پیچ نیکل-کُروم که دارای مقاومت زیادی است و به دور عنصر حرارتی پیچیده شده ساخته می‌شوند. این هویه‌ها معمولاً توانی بین ۲۰ تا ۵۰۰ وات دارند و برخی از آن‌ها امکان تنظیم دما و توان دارند.

هویه هفت‌تیری

اجزای هویه هفت‌تیری؛ بخش اصلی آن، یک ترانسفورماتور کاهنده است.

هویه‌های هفت‌تیری برای توان‌های صد وات به بالا ساخته می‌شوند. کار با هویه‌های تفنگی از این نظر راحت‌تر است که سرعت گرم (داغ) شدن آن‌ها زیاد است، زیرا این هویه‌ها از ترانسفورماتور برای کاهش ولتاژ و افزایش جریان در ثانویه (نوک هویه) استفاده می‌کنند تا بر اثر عبور جریان زیاد از نوک هویه، گرمای لازم تولید شود. چون ثانویهٔ این هویه تقریباً اتصال کوتاه است، نباید آن را به مدت طولانی روشن نگاه داشت زیرا در اثر عبور جریان زیاد، ممکن است ترانسفورماتور آن بسوزد.

همچنین از انواع هویه میتوان به هویه گازی، هویه دستی، هویه هوای گرم، هویه چسبی و… اشاره کرد.

فروشگاه راد ابزار مفتخر است تا هر کدام از این هویه ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و برند های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *