لیست قیمت سیم لحیم

راد ابزار یکی از وارد کننده های سیم لحیم، با داشتن سال ها تجربه در زمینه ابزارآلات با شماست تا بهترین قیمت ها را به شما ارائه دهد.

امروزه فروشگاه های زیادی هستند که سیم لحیم های مختلف را میفروشند اما میدانیم که همه دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت خوب،قیمت مناسبی نسبت به بقیه داشته باشد. اگر شما نیز به دنبال همچین چیزی میگردید که قطعا همینطور است،بدون هیچ شکی و با اطمینان خاطر از محصولات ما دیدن فرمایید .

پس برای داشتن بهترین ابزار ها با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب، به راد ابزار مراجعه کنید.

مجموعه راد ابزار تمام تلاش خودش را کرده تا محصولاتی مانند همین سیم لحیم، تجهیزات لحیم کاری(هویه دستی، هویه رومیزی، هویه هوای گرم، هویه چسبی، روغن لحیم، ولت متر،میگر) و صد ها محصول دیگر را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار بده تا خیالشان را از بابت خریدی عالی و با  بهترین قیمت راحت کند.

شما میتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و کارایی و با خیالی راحت از راد ابزار تهیه کنید. برای خرید سیم لحیم وارد شوید.

 

 

لیست قیمت انواع سیم لحیم ها در راد ابزار:

سیم لحیم 0.8 میل 100 گرمی گوت goot SE-06308

از سیم لحیم ها در تعمیر مدار های الکترونیکی استفاده میشود. سیم لحیم 0.8 میل 100 گرمی گوت goot SE – 06308 برای انواع مدارها مناسب است و ارتباط بین نقاط قطع شده را به خوبی بر قرار میکند. با ذوب کردن این محصول در قسمت های قطعی برد های مختلف ، مدار الکترونیکی را به خوبی تعمیر کرده و عملکرد فوق العاده سیم را به چشم ببینید. هر نوع کار ظریف و دقیقی در لحیم کاری دارید ، با سیم لحیم گروت میتوانید انجام دهید.

سیم لحیم 0.8 میل 100 گرمی گوت goot SE – 06308 دارای یک سری ویژگی های منحصر به فردی می باشد که کار را برای هر فردی راحت میکند. این سیم با وزن 100 گرم ساخت کشور مالزی و تحت لیسانس ژاپن میباشد. با وجود این محصول ارتباط بین سیم ها و فیش های برد های مختلف را به بهترین نوع بر قرار کنید. سیم لحیم گروت با ترکیب آلیاژی 63 درصد قلع و 37 درصد سرب ساخته شده است و برای انجام کارهای ظریف و حساس بسیار مناسب است.این محصول نیاز به روغن لحیم ندارد زیرا در سیم روغن مورد نیاز وجود دارد.

قیمت این سیم لحیم در حال حاضر 390000 تومان است، اما برای اطمینان میتوانید به راد ابزار مراجعه یا با ما تماس بگیرید.

 

سیم لحیم گوت

سیم لحیم 0.8 میل 250 گرمی گوت goot SE – 26308

در لحیم کاری از سیم های لحیم برای برقراری دوباره ارتباط بین دور سیم استفاده میشود. اما به منظور افزایش کیفیت این برقراری ارتباط، کاملا بستگی به نوع سیم و ذوب کردن آن دارد. باید بگوییم که سیم لحیم 0.8 میل 250 گرمی گوت goot SE – 26308 در این مورد عملکردی فوق العاده دارد و برای انواع مدار های الکترونیک مناسب است. می توان گفت که ارتباط های بین فیس – سیم ها به خوبی با این محصول بر قرار و رضایت کاربر جلب میشود.

هر سیم لحیمی بر روی خود دو عدد دارد که آن ها نشان دهنده مقدار قلع و سرب به کار رفته در محصول است. سیم لحیم 0.8 میل 250 گرمی گوت goot SE – 26308 ارقام 63/37 را نشان میدهد. در واقع این ارقام نشان دهنده 63 درصد قلع و 37 درصد سرب که ترکیبات سازنده آلیاژی این محصول هستند ، می باشد. با این سیم میتوانید تعمیرات ظریف ، دقیق و حساس بر روی برد های مختلف را انجام دهید. وزن کلی این قرقره سیم لحیم 250 گرم است.

قیمت این سیم لحیم مدل گوت در حال حاضر 975000 تومان است اما برای مطمعن شدن با ما تماس بگیرید.

سیم لحیم گوت

سیم لحیم 1 میل 100 گرمی گوت goot SE – 06310

از همه سیم های لحیم برای یک کار استفاده میشود و آن هم ارتباط بر قرار کردن بین سیم ها و فیش هایی که در برد های الکترونیک قطع شده اند می باشد. این موضوع در استفاده هیچ فرقی ندارد اما نحوه عملکرد آن متفاوت است. سیم لحیم 1 میل 100 گرمی گوت goot SE – 06310 برای انجام در لحیم کاری های ظریف و حساس بسیار مناسب است. بر قراری ارتباط در انواع مدارهای الکترونیک ، با این سیم کار سختی نیست.

سیم لحیم گوت SE – 06310 در وزن 100 گرمی 1 میل به بازار ارائه شده است. میدانید که سیم های لحیم دو عدد را همیشه بر روی خود نشان میدهند که این دو عدد میزان قلع و سرب است. سیم لحیم 1 میل 100 گرمی گوت goot SE – 06310 از ترکیب دو آلیاژ قلع سرب ساخته شده است ؛ که میزان قلع آن 63 درصد و میزان سرب آن 37 درصد میباشد. این محصول به صورت قرقره ایی در اختیار کاربران قرار میگیرد.

قیمت این سیم لحمی در حال حاضر 390000 تومان است اما برای اطمینان به سایت رادابزار مراجعه کنید.

سیم لحیم ژرف

سیم لحیم قطر 1 میلیمتر ژرف

مجموعه حرفه‌ای ژرف به عنوان معتبرترین حوزه تولید انواع آلیاژ و فلاکس لحیم کاری در ایران می‌باشد. سیم لحیم ژرف محصولی قدرتمند است که از ترکیب آلیاژ قلع و سرب تشکیل شده است. این محصول دارای 50 گرم سیم لحیم با ضخامت 1 میلی‌متر است. این سیم لحیم ساخته شده از ترکیب آلیاژ قلع 63% و سرب 37% می باشد. این محصول خالص بوده و نیازی به روغن لحیم ندارد. این سیم لحیم با قطر ۱/۰ میلی متر قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارد. سیم لحیم ژرف از چسبندگی و مقاومت بالایی برخوردار است.

از ویژگی های سیم لحیم ژرف میتوان به کیفیت بسیار بالای آن،ضخامت 1میلیمتر، چسبندگی بالا، دارای 63%قلع و 37%سرب اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت سیم لحیم ژرف با مجموعه راد ابزار در تماس باشید.

سیم لحیم سولدکس

سیم لحیم قطر 2 میلیمتر سولدکس (SOLDEX)

سیم لحیم سولدکس یک ابزار پرطرفدار و کاربردی در صنایع مختلف است.  SOLDEX سیم لحیم قطر 2 میلیمتر سولدکس یکی از با کیفیت ترین و پرکاربردترین سیم‌ها در حال حاضر، ساخت کشور ترکیه، است. این سیم، ابزاری مناسب و کاربردی با جنس های متنوع و مدل های مختلف است که توسط شرکت سولدکس به بازار عرضه می گردد. این سیم لحیم در ضخامت و قطر ۲/۰ میلی متر تولید شده است.

این سیم به علت اینکه از قطر کمی برخوردار است برای پروژه های ظریف کاری و اتصال سیم های ارتباطی و برد الکترونیک و همچنین برای کارهای مقداری ضخیم استفاده می شود. سیم لحیم سولدوکس در بسته‌بندی قرقره‌ای به بازار عرضه شده که طول آن ۳۰۰ میلی‌متر و وزن آن ۵۰۰ گرم است. با وجود ۶۳ درصد قلع و ۳۷ درصد سرب، نقطه ذوب لحیم به کمترین حد خود و در حدود ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

سیم لحیم سولدکس دارای ویژگی هایی از جمله کیفیت بالا، مقاومت بالا در برابر حرارت،چسبندگی بالا و… دارد.

برای اطلاع از قیمت سیم لحیم های سولدکس با راد ابزار در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *