قیمت و خرید انواع قلع کش برقی + بهترین کیفیت

قلع‌کش جزو ابزارهایی است که در صنایع الکترونیکی از آن استفاده‌های زیادی می‌شود. در واقع وظیفه قلع‌کش، مکش و برداشت قلع‌های اضافی روی مدار است. غلع‌کش انواع مختلفی دارد که یکی از انواع آن قلع‌کش برقی است که این وسیله در کیفیت و تمیزکاری لحیم کاری، نقش بسزایی را ایفا می‌کند. برای استفاده از قلع‌کش برقی باید طرز کار آن را بلد باشید. از آنجایی که انواع و اقسام قلع‌کش‌های برقی در بازار وجود دارد، برای خرید یک محصول باکیفیت، باید نسبت به آن اطلاعات لازم را داشته باشید.

فروشگاه راد ابزار با سالها تجربه موفق در واردات و فروش ابزار آلات همراه شماست تا بهترین اسیلوسکوپ و هر محصول دیگری

( مثل میگر، ارت سنج، فشار سنج، پاور متر و… ) را با مناسب ترین قیمت بازار در اختیارتان قرار بده.

برای خرید قلع کش هایی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب میتوانید به شرکت راد ابزار واقع در خیابان لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، واحد ۸ مراجعه و یا به صورت آنلاین از سایت راد ابزار خریداری کنید.

در این مقاله ما قصد داریم راجع به قیمت و خرید انواع قلع‌کش برقی+ بهترین کیفیت برایتان صحبت کنیم. پس اگر شما هم به کسب اطلاعات مفید و کاربردی در این زمینه علاقه دارید، لطفاً ما را تا پایان همراهی بفرمایید.

قلع‌کش برقی چیست؟

یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین انواع قلع‌کش، نوع برقی است؛ زیرا ضمن داشتن کیفیت خوب، قیمت متعادلی نیز دارد. به همین دلیل اکثر مصرف کنندگان و مشتریان انواع قلع‌کش‌ها، نوع برقی را انتخاب می‌کنند. قلع‌کش برقی تنوع زیادی داشته و شما هنگام خرید آن با انواع مختلفی مواجه می‌شوید. اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید به صورت طولانی مدت از یک قلع‌کش استفاده کنید، نوع برقی آن مناسب بهترین گزینه است؛ زیرا عمر طولانی و دوام بالایی دارد.

نکات مهم در رابطه با دستگاه قلع‌کش برقی

_با توجه به اینکه سیم این دستگاه ممکن است در مجاورت با هوا اکسید شود؛ حتماً بعد از پایان کار آن را درون یک کیسه نایلون یا محفظه بسته قرار دهید تا در مجاورت با هوا و رطوبت قرار نگیرد.

_سیم قلع‌کش برقی در اندازه‌های متنوعی وجود دارد. لذا هنگام خرید دقت کنید که ضخامت و متراژ آن با توجه به میزان مصرف شما انتخاب شود.

_به هیچ وجه سیم قلع‌کش را به صورت طولانی مدت روی میز کار قرار ندهید؛ زیرا در این صورت با گذشت مدت زمانی کیفیت سیم قلع‌کش کاهش پیدا می‌کند.

خرید قلع‌کش برقی با بهترین کیفیت

این محصولات در انواع مختلفی تولید می‌شوند و در واقع ترکیبی از هویه و قلع‌کش دستی می‌باشند. با وجود قلع‌کش برقی دیگر احتیاجی به گرم کردن قلع به کمک هویه نداریم و دستگاه قلع‌کش فرایند گرم کردن را انجام خواهد داد. با توجه به اینکه انواع و اقسام شرکت‌های مختلف اقدام به طراحی و تولید این محصول می‌کنندژ توصیه می‌کنیم که از برند با کیفیتی خریداری نمایید تا ضمن ارائه کار بهتر، دوام بالایی نیز داشته باشد. برای خرید قلع‌کش برقی می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های مختلف رفته و محصول را خریداری نمایید. ضمنا در صورت تمایل می‌توانید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. روش دوم خرید این محصول به شکل اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر است. برای انجام این

کار می‌توانید به راحتی در منزل و ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن، به سایت مورد نظر مراجعه کرده و محصول خود را انتخاب و خرید نمایید. مزیت روش اینترنتی این است که به راحتی می‌توانید قیمت این محصول را در فروشگاههای مختلف مقایسه کرده و گزینه ایده‌آل خود را ثبت سفارش کنید. راد ابزار هاب انواع و اقسام قلع‌کش‌های برقی را به شما عزیزان ارائه داده و محصولات با کیفیتی دارد.

قیمت قلع‌کش برقی

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که این ابزار پرکاربرد با چه قیمتی در بازار ارائه می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که عوامل متعددی هستند که قیمت قلع‌کش برقی را تعیین می‌کنند. اولین عامل تاثیرگذار برند و مارک محصول است. بدیهی است که هر چقدر این ابزار را از شرکت و کارخانه معتبرتری خریداری کنید، قطعاً کیفیت و مرغوبیت بهتری را شاهد خواهید بود. پس برند محصول یکی از عوامل تعیین کننده قیمت آن است. البته با توجه به اینکه این محصول به صورت وارداتی نیز به بازار ایران عرضه می‌شود، عواملی مثل قیمت دلار و نوسانات نرخ ارز روی قیمت نهایی این محصول اثرگذار خواهند بود. نهایتاً فروشگاهی که شما از آن محصول خود را می‌خرید نیز ممکن است روی قیمت‌ها تاثیر اندکی بگذارند. در نهایت نیز سعی کنید هنگام خرید این محصول به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکنید تا پشیمان نشوید و مرغوب‌ترین گزینه را برای خود تهیه نمایید‌.

نحوه تمیز کردن قلع‌کش

اگر می‌خواهید از این وسیله برای مدت طولانی استفاده کنید، باید به سرویس دهی و تمیز کردن آن اهمیت زیادی دهید تا این وسیله خیلی زود خراب نشود و تا مدت‌ها بتواند به کار خود ادامه دهد. در واقع بهترین زمان سرویس قلع‌کش وقتی است که پمپ و فنر آن به راحتی بالا و پایین نرود. ابتدا باید آن را باز کرده تا قطعات داخلی آن را ببینید و بعد از تمیز کردن آن با دستمال، مجدداً ببندید و برای استفاده‌های بعدی آماده نمایید. با این کار عمر دستگاه بیشتر شده و کاربری آن بهتر خواهد شد.

سخن پایانی

قلع‌کش وسیله‌ای جهت برداشتن قلع‌های اضافی از روی بردهای الکترونیکی و الکتریکی است. در واقع از این وسیله طی فرایند لحیم کاری استفاده می‌شود. قلع‌کش برقی جزو محصولات کاربردی و جدید بوده که به صورت همزمان کارایی هویه و قلعه کش پمپی را دارا می‌باشد و شما می‌توانید با وجود این دستگاه، به راحتی قلع را از سطوح متفاوتی پاکسازی نمایید. معمولاً در بسته محصولات، سوزنی جهت پاکسازی لوله داخلی وسیله وجود دارد. در این مقاله ما راجع به قیمت و خرید انواع قلع‌کش برقی صحبت کردیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد. از اینکه تا پایان در کنار ما بودید، از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

سوالات متداول

۱_انواع قلع‌کش کدام است؟

قلع‌کش‌ها انواع گوناگونی دارند که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیراند:

قلع‌کش پمپی، قلع‌کش سیمی، قلع‌کش اتوماتیک و قلع‌کش برقی

۲_قلع‌کش اتوماتیک و قلع‌کش برقی چه فرقی با هم دارند؟

از قلع‌کش‌های اتوماتیک افراد حرفه‌ای بیشتر استفاده می‌کنند: اما قلع‌کش‌های برقی برای افراد مبتدی نیز قابل است و می‌توانند برای انجام کارهای خود از آن بهره بگیرند.

۳_برای تمیز کردن قلع‌کش از چه موادی استفاده کنیم؟

برای انجام این کار معمولا از پیچ گوشتی دو سو، دستمال مناسب و گریس نسوز استفاده شده و تمیز کردن قلع‌کش صورت می‌گیرد. اگر این وسیله به درستی تمیز نشود، ممکن است در عملکرد آن اخلال ایجاد شده و به درستی وظیفه‌اش را انجام ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *