فروش مستقیم هیتر هویه + خرید بدون واسطه

هویه هوای گرم که نام دیگر آن هیتر است، از مهم ترین ابزارآلات برای لحیم کاری محسوب میشود. نحوه کارکرد هیتر به این صورت که است که با استفاده از المنت، دمای موردنظر را تولید کرده و با دمیده شدن باد در داخل دسته هیتر، باد گرم از آن خارج می شود.

برای خرید و فروش مستقیم هیتر هویه و بدون واسطه، فروشگاه بزرگ راد ابزار، یکی از وارد کننده های هیتر هویه در ایران، در خدمت شماست تا این محصولات را بدون واسطه و  همچنین با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برای خرید هیتر هویه میتوانید به فروشگاه ما واقع در خیابان لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، واحد 8 مراجعه و یا اگر امکان حضوری تشریف آوردن را ندارید از سایت راد ابزار خریداری کنید.

هویه هوای گرم توسط برندهای مختلفی و در مدلهای گوناگون به بازار عرضه شده اند که در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع هیتر هویه در قیمت های متفاوت آشنا کنیم.پس با ما همراه باشید!

1.هویه هوای گرم +WEP 862D

این هویه با توان 700 وات عمل می کند. توان خروجی هوای گرم این دستگاه برابر با 650 وات بوده و دمای آن از 100 درجه تا 480 درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. جریان هوا در این هویه حاکثر 120 لیتر در دقیقه محاسبه شده است. توان خروجی دستگاه برابر با 60 وات می باشد. این محصول مجهز به یک صفحه نمایش دیجیتال بوده که کلیه تنظیمات مربوط به دستگاه بر روی آن قابل مشاهده است. این هویه دارای یک پایه برای قرار دادن قلم دستگاه می باشد که به همراه محصول ارائه می شود. قلم دستگاه بسیار خوش دست و راحت طراحی شده و کار کردن با آن برای کاربر خسته کننده نخواهد بود. هویه هوای گرم +WEP 862D با داشتن یک قلم خوش دست و راحت تجربه لحیم کاری لذتبخش را برایتان فراهم خواهد کرد.

مشخصات:

محدوده کنترل دمای آن: 100 تا 480 درجه سانتی گراد

جریان هوا : حداکثر 120 لیتر بر دقیقه

نمایشگر : نمایشگر دیجیتال LED

توان خروجی هویه : 60 وات

 

2.هویه هوای گرم +WEP 872D

توان خروجی این دستگاه بطور کلی 720 وات می باشد. بخش هوای گرم با توان 650 و هویه آن با توان 60 وات عمل می کند. وزن دستگاه 4.5 کیلوگرم بوده و به راحتی قابل حمل است. دمای هویه هوای گرم +WEP 872D از 100 درجه تا 480 درجه سانتی گراد از طریق دکمه های بر روی دستگاه قابل تنظیم بوده و می توانید از طریق نمایشگر دیجیتال LED دمای تنظیم شده را مشاهده کنید. پایداری دمای در این هویه هوای گرم 5 درجه سانتی گراد محاسبه شده است. در این محصول یک پایه نسوز برای قرار دادن قلم هویه وجود دارد. میزان مصرف هوا در این هویه حداکثر 24 لیتر بر دقیقه بوده و هوای مورد نیاز آن از طریق پمپ هوا تامین می شود. المنت به کار رفته در این ابزار از جنس سرامیک بوده و توان بالایی دارد. از هویه هوای گرم +WEP 872D می توان در انواع کارگاهها و صنایع استفاده کرد.

مشخصات:

توان دستگاه: 720 وات

ابعاد: 125×186×253 میلیمتر

وزن: حدود 4.5 کیلوگرم

محدوده کنترل دمای آن: 100 تا 480 درجه سانتی گراد

حالت تأمین هوا: پمپ هوا

نمایشگر: نمایشگر دیجیتال LED

جریان هوا: حداکثر 24 لیتر بر دقیقه

برای خرید هویه +WEP 872D به فروشگاه راد ابزار مراجعه کنید.

3.هیتر هویه WEP 898 D

این هویه باکیفیت از برند معتبر WEP از جمه هویه های پرطرفدار بازار محسوب شده که امکان تنظیم دما را به مصرف کننده می دهد. هویه WEP 898 D درجه حرارتی بین ۱۰۰ تا ۴8۰ درجه سانتی‌گراد را برای عملیات لحیم کاری فراهم می‌کند. صفحه نمایش دیجیتال LED دستگاه لحیم همراه با دکمه‌های موجود بر روی پنل آن، باعث سهولت در استفاده شده و کاربر به راحتی امکان تنظیم درجه حرارت را برای نوک هویه‌های مختلف امکان‌پذیر کرده است. به همراه این هویه یک پایه نگه دارنده قلم نیز ارائه می شود که در حین کار می توانید از آن استفاده کنید. جریان هوا در این هویه حداکثر 120 لیتر در دقیقه محاسبه شده است.

مشخصات:

جریان هوا : حداکثر 120 لیتر بر دقیقه

محدوده کنترل دمای آن: 100 تا 480 درجه سانتی گراد

نمایشگر : نمایشگر دیجیتال LED

4.هویه هوای گرم WEP 992D

عملکرد این دستگاه به این صورت می باشد که حرارت توسط المنت های حرارتی تولید می شود و این حرارت توسط باد تولید شده توسط کمپرسور به حرکت در می آید و سپس توسط نازل از دستگاه خارج شده و اقدام به نصب قطعات و همچنین ذوب کردن و لحیم کردن بردهای الکترونیکی می شود.

قسمت های اصلی و مهم تشکیل دهنده در این نوع هویه شامل:

وظیفه کمپرسور این دستگاه:

کمپرسور موجود در این دستگاه وظیفه تولید باد را بر عهده دارد.

وظیفه المنت حرارتی این دستگاه:

المنت حرارتی موجود در دسته هیتر وظیفه تولید حرارت و بالا بردن دمای هویه را بر عهده دارند.

وظیفه نازل این دستگاه:

حرارت را از دستگاه خارج می کند.

کاربردهای این نوع هویه:

  • از هویه برای تعمیر کاری استفاده می شود.
  • افرادی که طراحان بردهای الکترونیکی هستند از این دستگاه ها به طور گسترده استفاده می کنند.
  • از هویه برای چسباندن قطعات smd بر روی بردها استفاده می شوند. این نوع قطعات به صورت کاملا مسطح و بدون هیچ گونه پایه سیمی می باشند.
  • وجود چنین قطعاتی در بالا بردن کیفیت مونتاژ نقش بسزایی دارد.
  • چسباندن قطعات به برد با خمیر قلع انجام می شود.
  • تکنولوژی استفاده شده برای چسباندن قطعات به برد smt می باشد.
  • از این هویه برای ساخت بردهای مختلفی از جمله بردهای هواپیما، بردهای تلویزیون، بردهای صفحه نمایشگرهای LED، بردهای یخچال، بردهای لپ تاپ و … استفاده می شود که بردهای قوی و پیچیده ای هستند.

موارد استفاده برای مونتاژ کاری:

  • محکم کردن اتصالات ضعیف
  • اصلاح کردن قطعاتی که به درستی مونتاژ نشده اند
  • مونتاژ کردن قطعات smd مانند مقاومت ها و خازن ها
  • اتصال پایه ها و اصلاح آن ها
  • اصلاح کردن مونتاژ پایه های ای سی و میکرو کنترلرها

برای خرید این هویه WEP 992D میتوانید به سایت راد ابزار مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *