فروش عمده سیم لحیم آساهی (ارسال به سراسر کشور)

فروشگاه بزرگ راد ابزار که از وارد کننده های انواع ابزار آلات صنعتی از جمله سیم لحیم است، علاوه بر فروش تکی این محصولات، آنها را به صورت عمده نیز به خریداران ارائه میدهد.

در ایران فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارند که انواع سیم لحیم را میفروشند اما تعداد بسیار محدودی هستند که این ابزار آلات را به صورت عمده نیز به فروش میگذارند.

راد ابزار با سال ها تجربه ای که دارد تمام تلاش خودش را کرده تا سیم لحیم های آساهی و همه ابزار آلات صنعتی ( مانند هویه چسبی،تستر باتری، آمپرمتر،متر لیزری، قلع کش و… ) که می فروشد را با بهترین کیفیت و ارزان تر از قیمت بازار به مشتریان خود ارائه دهد.

برای خرید سیم لحیم با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت آن به راد ابزار مراجعه کنید.

سیم لحیم

سیم لحیم آساهی که ساخت کشور مالزی است از ترکیب قلع و سرب تشکیل میشود. درصد بکار رفته قلع و سرب در این سیم لحیم بسیار مهم است زیرا نقطه ذوب لحیم را مشخص میکند.

برای اینکه نقطه ذوب در پایین ترین حد و مقدار خود باشد باید 63% قلع و 37% سرب در سیم لحیم آساهی به کار رفته باشد.

از خصوصیات سیم لحیم آساهی میتوان به استفاده از روغن داخلی، مقاومت بالا در برار دمای زیاد، خنثی بودن در محلول آب، چسبندگی بسیار بالا و انجام لحیم کاری با سرعت بیشتر و آسان تر اشاره کرد.

امروزه به دلیل گران بودن فلز قلع سیم لحیم های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده و این مسئله برای افرادی که به این ابزار نیاز دارند حائز اهمیت است. برای خرید سیم لحیم باید به سراغ فروشگاهی بروید که خیالتان را از اصل بودن این ابزار راحت کند. فروشگاه راد ابزار در خدمت شماست تا این محصول را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کند.

سیم لحیم کاری به صورت نوار فلزی نازک و انعطاف پذیر ظاهر ساخته میشود. اتصالات الکتریکی بین قطعات فلزی سیم لحیم را می توان به تنهایی یا همراه با خمیر لحیم کاری ایجاد کرد..

لحیم کاری یکی از قدیمی ترین روش های مونتاژ قطعات فلزی است. این به معنی حرارت دادن فلز با شعله یا منبع حرارتی دیگر است تا زمانی که به حالت مایع ذوب شود، سپس دو سطح را به هم متصل می کند در حالی که به اندازه کافی گرم هستند که بدون استفاده از چسب یا چسب به هم متصل شوند. هنگام استفاده از سیم لحیم کاری، باید از موادی استفاده کنید که با یکدیگر سازگار باشند تا وقتی با هم در فضایی پر از اکسیژن – که همیشه در هوای اطراف ما وجود دارد – گرم شوند، واکنش منفی نشان ندهند.

برخی از مزایای سیم لحیم:

  • مناسب برای تولید در حجم کم
  • ایده آل برای فرآیند نمونه اولیه
  • مناسب برای نگهداری برد مدار
  • به راحتی خیس می شود – از اکسیداسیون جلوگیری کنید
  • محافظت موثر در برابر سایش و پارگی

اگرچه انواع مختلفی از سیم لحیم کاری در بازار وجود دارد، اما همه آنها یکسان ساخته نمی شوند. بعضی از آنها نقاط ذوب بالاتری نسبت به بقیه دارند و برخی نقاط ذوبی دارند که بسته به قطر سیم متفاوت است. سیم لحیم کاری نیز دارای محتوای سرب و ترکیبات مختلفی است که آن را برای کاربردهای مختلف مناسب می کند.

  1. سیم لحیم کاری مبتنی بر سرب: سیم لحیم کاری قلع سرب دار یکی از محبوب ترین انواع سیم های لحیم کاری است که به دلیل هدایت الکتریکی عالی و عملکردهای انعطاف پذیر در هر نوع کار لحیم کاری موجود است. همچنین، هنگامی که دما تغییر می کند، این سیم لحیم به سرعت بین حالت جامد و مایع تغییر می کند. این ویژگی برای کاهش مفاصل سرد که هنگام حرکت اجزا در حین خنک شدن اتفاق می افتد بسیار مفید است
  2. سیم لحیم کاری بدون سرب

این سیم لحیم کاری از آلیاژی ساخته شده است که حاوی سرب یا کادمیوم نیست و برای استفاده در مناطقی که محصولات مبتنی بر سرب ممنوع است مناسب است. همچنین نسبت به سایر انواع سیم لحیم کاری رسانای الکتریکی بیشتری دارد و برای کارهای الکترونیکی ظریف مانند تعمیر لوازم الکترونیکی و ساخت مدارها و پروژه ها ایده آل است.

لحیم کاری های بدون سرب در نتیجه قوانین و مشوق های مالی اخیر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. لحیم کاری های بدون سرب اغلب با استفاده از فلزاتی مانند ایندیم (In)، قلع (Sn) و آلومینیوم (Al) به جای سرب (Pb) ساخته می شوند. در حالی که لحیم کاری کادمیوم روی (Cd-Zn) به طور گسترده ای به عنوان یک آلیاژ بدون سرب پذیرفته شده است، به دلیل ممنوعیت دستورالعمل در مورد کادمیوم و سرب، مطابق با RoHS نیست. به جز آلیاژهای Cd-Zn، بیشتر لحیم‌های بدون سرب برای استفاده بی‌خطر هستند.

سیم لحیم

به نقل از ویکی پدیا:

اندازه‌های متفاوتی از لحیم در دسترس است. لحیمی که برای ساخت و سازهای الکترونیکی استفاده می‌شود به شکل یک سیم نازک فروخته می‌شود. سیم‌های نازک‌تر برای کارهای دقیق خیلی بهتر است. به‌طور کلی لحیم‌های متفاوتی که تولید می‌شود در ضخامت سیم استاندارد (SWG) با ضخامت سیم آمریکا (AWG) تعیین شده‌اند. برای بیشتر مدارات چاپی و لحیم کاری کلی لحیم SWG 20-22

(19-21 AWG) انتخاب می‌شود اگرچه برای اتصالات بزرگتر یک لحیم ضخیم‌تر عجالتاً 18SWG (16 AWG) بهتر است

لحیم‌برداری

در حالی که توانایی ایجاد اتصالات لحیم کاری خوب خیلی مهم است مهارت دیگری که می‌تواند به همان اندازه مهم باشد دانستن این است که چگونه لحیم باز شود. اگر لحیم‌برداری به خوبی انجام نشود می‌تواند به برد مدار چاپی یا اجزاء صدمه بزند و منجر به صرف هزینه و وقت زیاد برای بازسازی شود؛ بنابراین لازم است که هرکاری با دقت و با استفاده از ابزار درست و مناسب انجام شود.

سیم لحیم آساهی

 

سیم لحیم 0.4 میل 100 گرمی آساهی

یکی از معروف ترین سیم لحیم های آساهی، سیم لحیم 0.4 میل 100 گرمی است.

در لحیم کاری برای تعمیر کردن برد های الکترونیک مختلف از سیم های لحیم زیاد استفاده میشود. سیم لحیم در واقع پل ارتباطی در مدار های قطع شده است. سیم لحیم 0.4 میل 100 گرمی آساهی ASAHI مخصوص لحیم کاری با هویه می باشد. از این محصول میتوانید در انجام کارهای حساس و البته ظریف لحیم کاری در انواع قطعات و مدار های الکترونیک استفاده کنید ؛ و تعمیرات خود را به بهترین شکل انجام دهید.

سیم لحیم آساهی در بسته های 100 گرمی به صورت قرقره ای در دسترس کاربران قرار گرفته است. بر روی قرقره سیم لحیم دو عدد 63/37 را مشاهده میکنید که در واقع این اعداد نشان دهنده مقدار قلع و سرب به کار رفته است. قلع سیم 63 و سرب آن 37 است. زمانی که این سیم لحیم را دارید ، نیازی نیست که جداگانه روغن لحیم تهیه کنید ، زیرا در خود محصول روغن لحیم وجود دارد. سیم لحیم 100 گرمی آساهی کیفیت فوق العاده ایی دارد و برای استفاده در مدارات مختلف یک گزینه ایده آل به حساب می آید.

برای خرید این سیم لحیم با کیفیتی درجه یک و بهترین قیمت بازار به راد ابزار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *