بهترین قیمت هیتر هویه + نمایندگی اصلی

اگر به دنبال بهترین قیمت هیتر هویه هستید، فروشگاه راد ابزار با سال ها تجربه در زمینه فروش ابزار آلات صنعتی در خدمت شما است تا انواع هیتر هویه ( هویه هوای گرم، هویه دستی، هویه گازی، هویه رومیزی و هویه چسبی ) را با بهترین کیفیت ارائه دهد.

فروشگاه ما این انواع هویه ها را در برند ها، مشخصات و قیمت های مختلف وارد، و در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

برای خرید انواع هیتر هویه با بهترین قیمت و کیفیت، فروشگاه راد ابزار آماده کمک به شما عزیزان است.

شما عزیزان میتوانید هیتر هویه و یا هر محصول دیگری را با مراجعه به فروشگاه راد ابزار به نشانی (خیابان لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، واحد 8 ) خرید کنید و یا اگر امکان حضوری رفتن را ندارید به صورت آنلاین از سایت راد ابزار محصول مورد نظر را با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت آن خریداری کنید.

 

 

هیتر و هویه چیست؟

دستگاه هیتر و هویه، دستگاهی دو کاره میباشد که شامل هویه لحیم کاری و نیز هیتر هوای گرم است که به کمک هویه تنها می توانید عمل لحیم کاری انجام دهید. اما با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن IC های موبایل و پیچیده تر شدن آی سی های BGA و BGY، دیگر نمی توان از هویه استفاده نمود و نیازمند دستگاهی متفاوت به نام دستگاه هیتر تعمیرات موبایل یا همان هیتر هوای گرم هستیم تا با وزش باد گرم باعث جداسازی ای سی ها شود از این رو دستگاه های هیتر و هویه به وجود آمدند.

انواع هیتر هویه

هیتر هویه در انواع مختلفی تولید می‌شوند. از جمله انواع هیتر هویه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. هیتر و هویه آنالوگ(دارای کنترل دمای آنالوگ است)
  2. هیتر و هویه دیجیتال(دارای کنترل دمای دیجیتال است)
  3. هیتر و هویه رومیزی(برای استفاده روی میز طراحی شده است)
  4. هیتر و هویه دستی(برای استفاده در دست طراحی شده است زیرا سایز بسیار کوچکی دارد اما امکانات زیادی را دارا نمیباشد)

البته بهترین نوع دستگاه هیتر و هویه تعمیرات از نوع هیتر و هویه دیجیتال است که قابلیت تنظیم کردن دقیق دما را به شما می دهد.

در ادامه چند هیتر هویه در انواع مختلف را با بهترین قیمت ها به شما معرفی میکنیم.

KS-100R- هویه 100 وات گات

هویه دستی KS-100R با قابلیت پشتیبانی از دامنه ولتاژ 110 الی 240 ولت و ارائه توان 100 وات می تواند به راحتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. هیتر این دستگاه از جنس Nichrome Heater بوده و بسیار مقاوم است. این هویه باکیفیت تنها 75 گرم وزن و 240 میلی متر ارتفاع دارد. طراحی جمع و جور و وزن سبک آن قابلیت استفاده و حمل در هر مکانی را به افراد می دهد. همچنین دسته این هویه به گونه ای طراحی شده است که بسیار خوش دست و راحت بوده و در طی استفاده طولانی مدت کاربر را خسته نخواهد کرد.

برای خرید این هویه مدل KS-100R، با بهترین قیمت و همچنین کیفیتی فوق العاده، به راد ابزار اعتماد کنید.

CXR-31-هویه گات

در دنیای امروز بدلیل پیشرفت صنایع مختلف، شاهد تنوع زیادی در دنیای ابزارآلات هستیم. هویه های دستی از جمله ابزارآلاتی هستند که امروزه بسیار کاربرد دارند و مورد استقبال قرار می گیرند. CXR-31-هویه گوت ژاپن یک هویه دستی باکیفیت و کاربردی می باشد که در صنایع مختلف قابل استفاده بوده و برای لحیم کاری با آلیاژ بسیار مناسب است. به عنوان مثال: در صنعت باتری سازی، مکانیکی، در دانشگاه ها و مدارس و غیره از هویه الکترونیکی استفاده می شود.

این هویه دستی برند گات از ولتاژ شهری 220ولت و توان 22 وات بهره مند می باشد. المنت بکار رفته در این محصول سرامیکی بوده و بسیار مقاوم است. CXR-31-هویه گات بسیار خوش دست و راحت طراحی شده و تنها 60 گرم وزن دارد؛ بنابراین می توان آن را به راحتی حمل و در هر مکانی استفاده کرد. دسته این هویه بسیار راحت بوده و برای کسانی که دائما با هویه سروکار دارند کاملا مناسب است.

برای خرید CXR-31-هویه گات با بهترین قیمت و کیفیت به فروشگاه راد ابزار مراجعه کنید.

GP_510SET هویه گازی گات

این هویه به دلیل ساختار و وزن سبکی که دارد قابل حمل و جابجایی می باشد. وزن دستگاه 65 گرم بوده و 175mm ارتفاع دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که فضای زیادی از محیط کار شما را اشغال نخواهد کرد. شما می توانید از این هویه استفاده کنید بدون اینکه به برق و باتری نیاز داشته باشید. سیستم احتراق GP_510SET به‌عنوان سیستم گرمایش گازی است. در واقع این هویه گازی بوده و با هر بار پر شدن مخزن که حدود 20 ثانیه زمان میبرد، می توانید 45 دقیقه از آن استفاده کنید. نوع گاز به کار رفته در این نوع هویه، از فندک بوتان استفاده می شود.

دمای خروجی دستگاه
  • نوک هویه : 580 درجه سانتی گراد
  • هوای گرم : 625 درجه سانتی گراد

شما عزیزان میتوانید این هویه گازی GP_510SET را با مناسب ترین قیمت و همچنین کیفیتی عالی از راد ابزار تهیه کنید.

ویژگی های هیتر و هویه تعمیرات موبایل:

  • امکان تنظیم دمای هویه و هیتر به صورت مجزا و کاملا دقیق را دارد.
  • هیتر هویه کوچک با سایز ریزی که دارد برای فضای میز کار تعمیرات بسیار مناسب است.
  • دارای هیتر هوای گرمی میباشد که دقت دمایی بیشتری نسبت به سشوار های هوای گرم دارد.
  • فضای کار، ظرافت، دقت و سرعت گرمایش بالایی دارد.
  • دارای حالت استندبای و یا آماده به کار میباشد.

کاربرد هیتر در تعمیرات موبایل چیست؟

هیتر دستگاهی میباشد که دارای المنت گرمایشی و پمپ هوا است که همین امر باعث تولید هوای گرم با قابلیت تنظیم کردن دما میشود. هیتر تعمیرات موبایل یک عدد دسته هیتر سبک دارد که می توان نازل های متفاوتی را بر آن قرار داد تا خروجی هوای گرم با میزان متفاوت و فشار مختلفی از دورن آن خارج شده و در نهایت پخش حرارت مناسبی را به ما میدهد و به دلیل دقت دما و راندمان بالا موجب سرعت بخشیدن به تعمیرات میشود. از هیتر هوای گرم برای جدا کردن  آی سی های حساس به دما مثل BGA و BGY می توان استفاده کرد و بدون آسیب رساندن به هریک از آنها، آی سی مورد نظر را از روی برد جدا نمود و عمل ریبال و یا تعویض را انجام داد.

انواع هیتر تعمیرات موبایل

دستگاه های هیتر و هویه تعمیرات موبایل به دو نوع هیتر دیجیتال و هیتر آنالوگ تقسیم می شوند که هیتر های دیجیتال از دقت دمایی بالاتری برخوردار هستند که از آنها برای تعمیرات تخصصی موبایل استفاده می گردد. با خرید هیتر حرفه ای تعمیرات موبایل شما می توانید حتی دمای هیتر و هویه تعمیرات موبایل را از طریق تنظیمات دستگاه کالیبره نمایید.

از آنجایی که موبایل دستگاهی بسیار حساس است، خرید هویه و هیتری که اط هر لحاظ درجه یک و عالی باشد از واجبات است. برای خرید بهترین هویه و هیتر برای تعمیرات موبایل، فروشگاه بزرگ راد ابزار در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *