بهترین سیم لحیم بازار کدام است ؟ + لیست قیمت

راد ابزار یکی از وارد کننده های بهترین سیم لحیم ها، با حدود نیم قرن تجربه کنار شماست تا بهترین قیمت ها را به شما ارائه دهد.

امروزه فروشگاه های زیادی هستند که سیم لحیم های مختلف را میفروشند اما میدانیم که همه دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت خوب،قیمت مناسبی نسبت به بقیه داشته باشد. اگر شما نیز به دنبال همچین چیزی میگردید که قطعا همینطور است،بدون هیچ شکی و با اطمینان خاطر از محصولات ما دیدن فرمایید .

پس اگر میخوایید از بهترین ها خرید کنید راد ابزار در خدمت شماست.

مجموعه راد ابزار تمام تلاش خودش را کرده تا محصولاتی مثل همین سیم لحیم، تجهیزات لحیم کاری(هویه دستی، هویه رومیزی،هویه هوای گرم،هویه گازی،قلع کش،فشار سنج،تستر فاز) و هزاران محصول دیگر را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار بده تا خیالشان را از بابت خریدی عالی و با  بهترین قیمت راحت کند.

شما میتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و کارایی و با خیالی راحت از راد ابزار تهیه کنید. برای خرید سیم لحیم وارد شوید.

 

 

سیم لحیم چیست؟

بدون شک یکی از مهم ترین ابزار مصرفی در صنعت برق و بیشتر الکترونیک سیم قلع یا سیم لحیم است که وظیفه آن اتصال قطعات الکترونیکی مانند،(دیود ، ای سی ، ترانزیستور ، مقاومت و….) به روی برد الکترونیکی است و از آنچا که شرکت های بسیاری در زمینه تولید سیم لحیم فعالیت میکنند ممکن است این موضوع شما را سر در گم کند که چه برندی بهتر است.

نکته اولی که در موقع خرید سیم لحیم باید به آن توجه کرد این است که برای چه کاری شما سیم را نیاز دارید یعنی برای کار های ظریف کاری یا کار های سخت و بزرگ که مشخص میکند شما باید بروید دنبال سیم لحیم با قطر بالا یا سیم لحیم با قطر های نازک .

وزن سیم لحیم

سیم لحیم در وزن های متنوعی تولید و ساخته میشود و بنا به نیاز شما به مقدار استفاده از سیم لحیم باید آن را انتخاب کنید و طبیعتا در شرکت های مونتاژ و لحیم کاری قطعات الکترونیکی روی برد سیم های لحیم با وزن بالا بسیار مقرون به صرفه تر است تا اینکه حلقه با وزن کم تهیه کنند و بالعکس اگر شما زیاد فعالیتی ندارید یک سیم لحیم با وزن پایین بسیار گزینه خوب و مناسبی برای شما است.

سیم لحیم ها معمولا در وزن های 15 گرمی ، 50 گرم ، 100 گرم ، 250 گرم ، 500 گرم تولید میگردد.

تاریخ انقضای سیم لحیم

یک سوال بسیار پرتکرار که معمولا از ما می پرسند و شاید برایتان پیش بیاید این است که آیا سیم لحیم تاریخ انقضا دارد؟ و اگر استفاده نکنیم فاسد میشود ؟ در پاسخ این سوال باید به شما بگویم که خیر سیم لحیم یا قلع هیچ گونه تاریخ انقضایی ندارند و با خیال راحت در دراز مدت میتوانید از آن استفاده کنید.

بهترین سیم لحیم های موجود در بازار کدامند؟

امروز به واسطه وجود شرکت های زیادی در زمینه تولید سیم لحیم. برند های متنوعی از این محصول در بازار موجود است و این به این معنا نیست که همگی مرغوب و خوب هستند و متاسفانه بعضی از شرکت ها نمونه های تقلبی اجناس اصلی را تولید و روانه بازار میکنند که این کار باعث بدنامی شرکت های اصلی می شود.اما ما در اینجا به شما کمک خواهیم کرد و شما را راهنمایی میکنیم تا در دام محصولات فیک و تقلبی نیوفتید

1_آساهی

آساهی یک برند مالزیایی تحت لیسانس کشور ژاپن هست و از قدیمی ترین و باکیفیت ترین و خوشنام ترین برند های موجود در بازار است و کسانی که اهل فن هستند و دستی بر آتش دارند اگر راجع به این محصول از آنها بپرسید خواهید دید که آنها از این برند به نیکی یاد میکنند.

ASAHI سیم لحیم آساهی

  • وزن : 100 گرم
  • ابعاد : 50×50×41 میلیمتر
  • آلیاژ : قلع %63 – سرب %37
  • ساخت : مالزی – تحت لیسانس اساهی ژاپن
  • حفره میانی سیم حاوی فلاکس یا روغن لحیم

 

 

2_بهینکس(BEHINEX)

یک شرکت معروف و قوی ایرانی در زمینه تولید سیم های لحیم و باکیفیت است و به جرعت میتوان گفت که سیم لحیم های برند بهنیکس از کیفیت بسییار بالایی نسبت به رغبای داخلی و خارجی خود برخوردار است و این قول را به شما میدهم که میتواند نظر و رضایت شما را موقع کار با آن به خود جلب کند و از ویژگی های این سیم لحیم میتوان به مواردی مانند رعایت استاندارد قلع به سرب 63 به 37 درصد،روغن فلاکس 2 درصدی،چسبندگی بالا و ذوب شدن سریع اشاره کرد.

BEHINEX سیم لحیم قطر 0.8 میلیمتر بهینکس

  • برند : BEHINEX
  • شروع وزن : 50 گرم
  • قطر : 0.8 میلی متر
  • ترکیبات آلیاژ : 63% قلع – 37% سرب
  • دارای تایبدیه و استاندارد، گواهی ای و ۹۰۰۱ و سی ایی SE

شما عزیزان میتوانید این سیم لحیم 0.8 میلیمتری بهینکس را از فروشگاه راد ابزار با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید.

3_ژرف(JARF)

ژرف نیز یکی دیگر از شرکت های ایرانی در زمینه تولید سیم های لحیم کاری است که به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد دربین تعمیرکاران بسیار پر طرفدار شده است و اکثر تعمیر کاران از این برند استفاده میکنند.شرکت ژرف بیشترین تمرکز خودرا روی تولید سیم لحیم هایی با ذخامت بالا گزاشته است که این نوع سیم های لحیم در باطری سازی و کار های سنگین بسیار مورد استفاده قرار میگیرند و اگر کار شما سنگین است بهترین پیشنهاد استفاده از برند ژرف است.همچنین این برند درصد استاندارد 63 به 37 را به خوبی رعایت کرده است و موقع کارکردن چسبندگی بسیار خوبی را با سطح ایجاد میکند.

فقط فراموش نکنید که موقع کار با سیم لحیم های قطور باید حتما دمای هویه را بالا ببرید تا به خوبی آب شوند.

سیم لحیم قطر 1 میلیمتر ژرف

  • برند : ژرف
  • وزن : 50 گرم
  • قطر : 1 میلی متر
  • مناسب برای : انواع هویه ها و لحیم کاری ها با قلع بسیار مرغوب

برای خرید این سیم لحیم 1 میلیمتری ژرف به راد ابزار مراجعه کنید.

 

4_مکانیک(MECHANIC)

برند مکانیک یک برند چینی اما در عین حال بسیار با کیفیت است که در تولید وسایل مصرفی لحیم کاری و مونتاژ بسیار معروف و خوش اسم است.این برند اکثرا سیم لحیم هایی با قطر پایین و نازک تولید میکند که بسیار مناسب تعمیرات کار های سبک مانند تعمیرات تلفن های همراه و مونتاژ قطعات SMD و غیره میباشد که باعث میشود نتیجه کار شما بسیار تمیز و با کیفیت از آب دربیاد.

 

 

سیم لحیم نازک مکانیک ضخامت 0.3 میلیمتر-الکترونیک آی سی بست

5_گوت (GOOT)

سیم لحیم گوت نیز یک برند ژاپنی و بسیار با کیفیت است که توانسته جزو بهترین ها در بازار باشد و دل مشتری های زیادی را بدست بیاورد

این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و بسیار محصول کاربردی به شمار میرود و از ویژگی های قابل توجه آن به این مورد میتوان اشاره کرد که در انواع مشاغل میتوان از آن استفاده کرد و بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *